Ahad, 11 September 2011

Beraya...

Semalam ke rumah terbuka Kak Elmi. Jumpa kak asmah bekas kerani kat bomba dulu. cc faridah yg da pencen. makan x ingat. pas 2 sakit perut. makan me goreng, lengkong coklat lepat pisang. air oren n air timun. sedap gak la air timun 2 aku x pernah rasa 2 la first time tp manis bukan main, bole ptg kaki or. mintak2 x lak ke tahap 2...



Pas tu aku gi umah member kat Taman Margosa. member sekolah Juasseh. bila la dapt berkumpul member2 lama ek? rindu alam persekolahan plak. Anak2 dia da besar2. lau bleh nak lepak samapai malam tp masa x mengizinkan.



pas melepak kat sane aku gi beraya kat umah kak wati kat sega hulu. seronok aqilah gi sana. lepas borak2 makan2 kami kutip hasil tanaman keliling umah mak kak wati. ada lada api, kacang botol, daun ubi. sambil2 2 aku mintak benih anak pokok keladi bleh tanam kat depan umah...

balik umah lepak penat...

mlm gi umah sebelah plak open house jd x masak la aku ari ni....seronok gak raya nikan tp penat la nak gi sana, nak gi sini. ari ni kene la pose lik sebab da makan byk semalam. heee.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan